maandag 21 augustus 2017

You are great

Hallo allemaal,

Voor deze kaart heb je niet zoveel spullen nodig. Handig voor als je op vakantie gaat en toch wat te knutselen wil meenemen.


De bloem heb ik gestempeld met Versafine Onyx Black. De gele tekst en accenten zijn gestempeld met Memento Luxe Dandelion. 


De achtergrond heb ik gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met goud embossingpoeder met de heattool.


De randjes heb ik bewerkt met Papersoft Walnut Brown en de Joy Blending tool.

Kippers Boodschappenlijstje:



2 reacties:

  1. Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier voor het laatst ben gestopt. *bloos, bloos*
    Je laat ons hier vandaag wel weer even een fantastisch mooi kaartje zien. En inderdaad heel gemakkelijk te maken als je niet zo veel spulletjes mee kan nemen. Maar zelfs op vakantie moet er gefeubeld worden. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij zijn naar Kreta geweest en had alleen een fineliner mee en een journal zodat ik toch altijd 'wat'kon doen. Maar mis mijn spulletjes en het knutselen dan wel hoor.
      Maar even helemaal niks is ook weleens lekker.
      Bedankt voor het compliment.

      X Katja

      Verwijderen