donderdag 20 juli 2017

Wishing you a lovely day

Hallo allemaal,

Wat hebben we toch een heerlijk weer gehad de afgelopen weken.
Bij het zomer gevoel past natuurlijk de mooie lijn Summer Feelings van Studio Light perfect.


Ik heb deze mooie lijn gecombineerd met tags van Noor!Design en het visnet is een stansje van Marianne Design.


De basis, tags en visnet zijn allemaal van kraft cardstock.
De mooie doilie heb ik uit wit cardstock gestanst.
De hartjes heb ik bewerkt met 3D-lack van Viva Decor zo krijgen ze een mooie glimmende laag!


Alle randjes heb ik bewerkt met Paper Soft Color, Walnut Brown van Viva en daarna heb ik met mijn vinger de randjes nog wat bewerkt met witte gesso van Deco Art.

Boodschappenlijstje Kippers:
4110/klosje jute 25gr. 

Ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden!


1 reacties:

  1. Nog zo'n mooi kaartje. Ik vind de kleuren van deze lijn zo ontzettend mooi in dat groen/blauw. Dit is weer een heel mooi geheel.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen