dinsdag 2 mei 2017

In Mei leggen alle vogels een ei...

Hallo Blogvolgers,

Vandaag heb ik voor jullie een leuk Lente-albumpje gemaakt van kraft kaarten en enveloppen.



Ik zal jullie stap voor stap laten zien hoe de basis van dit boekje gemaakt is.

Je hebt nodig 2 enveloppen en 2 dubbele kaarten!


Je vouwt de enveloppen zo in elkaar als op onderstaande foto.


Aan de achterkant plak je de flap vast.


Dan steek je aan de voorkant in allebei de envelopjes een dubbele kaart. en deze lijm je vast.


Nu heb je een boekje wat je verder kan versieren.


Ik heb voor mijn boekje het Lente - papier van Joy!Crafts gebruikt met bijpassende plaatjes.


Ik heb alle randjes van de papiertjes bruin gemaakt met Paper Soft Color Walnut Brown en ze allemaal een stiksteekje gegeven met mijn naaimachine.
De bloemen zijn van Joy!Crafts net als het hoekje.
De banner met bloemetjes is een stansje van Studio Light. Takjes zijn van Creative Expressions.


Ook hier weer verschillende stansjes gebruikt van Joy!Crafts.


Het schattige plaatje met deze kuikentjes is ook de set Spring van Joy!Crafts. In deze set zit dessinpapier A4 en verschillende plaatjes. 


Het kleine envelopje heb ik gemaakt met een CUT-IES stansje met papier uit dezelfde set!


Ik heb ook bladzijdes leeg gehouden om daar eventueel zelf nog leuke fotootjes in te plakken.











1 reacties: