vrijdag 3 februari 2017

Hart Harmonica Boekje Carpe Diem

Hallo allemaal,

In dit hartjesalbum van MDF heb ik ipv foto's vintageplaatjes gebruikt.
Ik heb eerste de randjes van het MDF van witte dekkende acrylverf bewerkt, daarna alle hartjes aan beide kanten beplakt met het mooie papier, Carpe Diem van Noor!Design.
Deze heb ik daarna allemaal nog bewerkt met Paper Soft Color, Walnut Brown om het een wat oudere uitstraling te geven.


Ik heb uit Romantic Pictures vellen van Studio Light wat mooie passende plaatjes gezocht en deze op maat uitgestanst met de Basic stansjes van Mery's/Joy!Crafts.



Ook de plaatjes en uitgestanste figuurtjes een bruin randje gegeven met de Paper Soft Color.


Hier heb ik een vierkante basicstans, labeltje en bloemetje gebruikt.
Ook een stukje cardboard small en deze wat bewerkt met witte gesso en Hologramm Glitter van Viva Decor. Deze heb ik ook beiden gebruikt op de randen van de MDF hartjes.


Op deze nog een mooie ronde bloem uitgestanst en onder het plaatje gestoken. Takjes zijn van Creative Expressions en ook deze zijn voordat ik ze uit de stans gehaald heb bewerkt met Paper Soft Color.
De papieren bloemetjes zijn van Joy!Crafts.


De mooie hartjesbloem die ik gebruikt heb is één van mijn favoriete stansjes van Mery's en gebruik ik dan ook veel. Het hart van deze bloem heb ik bewerkt met de Wink of Stella Brush, Clear en heeft daarom een parelmoer laagje gekregen. Het plaatje en frame zijn uitgestanst met de rechthoekige basic stansjes van Mery's.


Ook deze leuke ronde stans, uitgestanst uit kraft cardstock is van Mery's/Joy!Crafts je kan hier iets tussensteken. Ik heb ook dit plaatje uitgestanst met een ronde Basic stans en gemat op een geschulpte cirkel.


Van allebei de bloemen heb ik de hartjes uit dessinpapier gestanst en met dubbelzijdig tape opgeplakt. Als laatste bewerkt met de Wink of Stella Brush, Clear. Ze krijgen dan een mooie glimmende laag!

Klik op de foto's om ze wat groter te bekijken.

Het boekje heb ik aan elkaar gebonden met jute touw.

Ik hoor graag wat jullie van mijn creatie vinden!





4 reacties:

  1. This is so beautiful!! I love the design and the wonderful vintage images.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend.....wat een prachtige creatie Katja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor!
    Wat een werk lijkt me dat.
    Heel leuk gemaakt.
    Fijn weekend.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen