dinsdag 18 oktober 2016

Happy New Year 'Frozen Forest'

Hallo allemaal,

Voor deze tag/kaart heb ik kraft cardstock als basis gebruikt en de shape art Maxi Tag van Dutch Doobadoo.
Het papier is van Studio Light, Frozen Forest.


Ik heb de randjes van mijn papier allemaal bewerkt met Paper Soft Color, Walnut Brown en de dessinpapiertjes heb ik allemaal een stiksteekje gegeven met mijn Janome Sew Mini De Luxe naaimachine.


Het frame, hert en de tekst zijn stansjes van Studio Light en uitgestanst uit kraft cardstock.
De randjes zijn No End Borders van Noor!Design en de bloemen zijn van Leane Creatief, Multi Flower Die 004 en heb ik gestanst uit het donkerste papier uit het blokje met uni papier, PPFF38. Zo heb je altijd een bloem in bijpassende kleur.


Gebruikte Studio Light materialen:


1 reacties: