vrijdag 21 oktober 2016

Fancy Album Frozen Forest

Vandaag eens geen kaart maar een albumpje gemaakt met de Frozen Forest lijn van Studio Light.
De basis is een Fancy Album van Pronty.


Op de voorpagina heb ik een ovaal plaatje uit 1 van de easyvellen van Studio Light geplakt, een knoop met zwart scrappersflos, sneeuwsterren uit kurk en een bloem van Marianne Design uitgestanst uit het uni paperpad blokje uit de Frozen Forest lijn. Ook heb ik nog een tag met tekst erbij geplakt.


Tweede pagina ook een ovaal plaatje met de tekst Merry Christmas en ook een sneeuwster uit kurk.


Derde pagina is van plexiglas, deze heb ik redelijk leeg gehouden. Alleen een papieren hartjesslinger erop geplakt met daarop de tekst XMAS.


De pagina erna heb ik beplakt met papier uit 1 van de basisvellen en daarop stukje jute band, het plaatje is een easy 3D plaatje.


Op de volgende bladzijde heb ik een envelopje gevouwen uit het basispapier en plaatje van schaatsen, de tekst ICE SKATING en een sneeuwster erop geplakt. In het envelopje zit een plaatje uit een Project Life vel van de Frozen Forest lijn. Volgende bladzijde heb ik een mooi stukje uit een scrapvel gebruikt met een hertje, een randje erop met ribbelkarton, kant, touw en nogmaals een uitgestanste kerstbloem van Marianne Design.


Ik heb hier een papieren zakje, label, pergamanopapier, kurk, kant, parelkoord en dessinpapier gebruikt, randjes bewerkt met inkt en gesso. Op de bladzijde ernaast heb ik een label geplakt, paar  echte knopen en wat knopen uit het basispapier, deze bewerkt met glossy accents en gesso. Door de echte knopen een stukje zwart scrappersflos. Tabje en kantje met parelschuifje maken de bladzijde af.


Deze tekst is ook een stempel van Studio Light en heb ik gestempeld met bruine inkt op de label. Ook de randjes allemaal met bruine inkt. Kantje, touwtje en belletjes aan de label gehangen. Deze schuif je in het papieren zakje.


Ook op deze bladzijde weer wat sterren van kurk, mooi frame en plaatje van Studio Light. Ook de tekst komt uit een vel. Ook hier wat gesso op de randjes en wat stickles platinum. Onder het plaatje zit nog een stukje verbandgaas. Bladzijde ernaast heb ik papier en pergamanopapier wat gescheurd en daarachter ook een label met een touwtje, kantje en bedeltje. Deze heb ik er achter geplakt. Hartjes zijn uit een easyvel.


En tot slot de achterkant. Deze heb ik met het mooie scrappapier beplakt.
Als laatste heb ik de ringen nog versierd met kantjes, parelkoord en belletjes. Vastgemaakt met zwart scrappersflos.


Ik neem dit boekje volgende week mee naar de Paper Passion beurs in Tilburg voor degene die hem in het echt willen bekijken.



1 reacties: