maandag 15 augustus 2016

Happy Christmas

 Hallo Blogvolgers,

Wat een supergave nieuwe lijn heeft Studio Light weer uitgebracht. Deze Frozen Forest lijn is echt weer een topper.  


Gebruikte Studio Light materialen:
EASYFF533
EASYFF534
BASISFF226
BASISFF227
SCRAPFF02
SCRAPFF04

Ik heb de randjes van de dessinpapiertjes gestikt onder de naaimachine. Verder heb ik nog kant en een hobbytouwtje gebonden aan de 2 labels die ik uit het dessinpapier heb gestanst en in het midden van de bloemen zit een plakpareltje. Onder het plaatje zit nog een stukje verbandgaas en een kleine doilie.


De basis van deze kaart is kraft cardstock, ook heb ik Happy Christmas en de takjes uitgestanst uit wit kraft cardstock. De randjes heb ik bewerkt met Paper Soft Color, Walnut Brown en daarna een klein beetje witte Gesso op de buitenste randjes.

Stansjes die ik gebruikt heb zijn:
Stitched Tag Stax - MFT Die Namics
Pretty Poinsettia - Lala Land Crafts
CED3065 - Creative Expressions
CED3053 - Creative Expressions

Zijn jullie ook net zo weg van deze nieuwe lijn als ik???



0 reacties:

Een reactie posten