donderdag 12 november 2015

Twinkelende sterretjes

Zoals jullie misschien wel door hebben ben ik een groot fan van de shape art mallen van Dutch Doobadoo. En voornamelijk in combinatie met Studio Light!


De wantjes van Dutch Doobadoo zijn natuurlijk uitermate geschikt voor winter- en kerstkaarten.
De tekst is een stempel van Different Colors die ik met versamark op vellum/perkamentpapier heb gestempeld en bewerkt heb met wit embossingpoeder. Daaronder zit een stukje dessinpapier uit een ATC-vel. Er onder zit een soort kantje van Joy!Crafts uit een setje handmade ribbon 6300/0330.


Gebruikte Studio Light materialen zijn:

Stansjes die ik gebruikt heb zijn:
Ster 6002/0358 - Noor!Design
Bloem COL1393 - Marianne Design
Takjes Laurel Leaves - Creative Expressions

Verder heb ik nog gebruikt:
Plakparels, Parelkoord, kant

Ik heb de takjes bewerkt met wat parelmoer door middel van
Windsor & Newton - Iridescent Medium

Wat vinden jullie van deze kaart???


0 reacties:

Een reactie posten