donderdag 19 november 2015

Soccer Gal

Mijn dochter vroeg me een kaart te maken voor een van haar beste vriendinnen.
Aangezien deze jongedame al jaren voetbalt vond ik het wel leuk om daar een afdrukje van te gebruiken.


Het afdrukje is een digistamp van Mo Manning, Soccer Gal.
Ingekleurd met mijn Copic Markers.
Randjes van alle papiertjes zijn beinkt met Distress Ink, Walnut Stain en ik heb wat stiksteekjes gemaakt met mijn Janome Sew Mini de Luxe naaimachine.


Stansjes die ik gebruikt heb zijn:
MFT Die-namics, By The Letters, Leaf Filled Flourish, Fishtail Banner & Prima Donna Petals
Memory Box, Varsity Numbers
Cheery Lynn Designs, French Pastry


Gebruikte Studio Light materialen:
PPSL12

De chipboard bal is van Rive-Creatief en ik heb de vlakken nog wat donkerder gemaakt met een grijze copic marker.



0 reacties:

Een reactie posten