woensdag 28 oktober 2015

Winter Joy

Hallo allemaal!

De stansblokken van Studio Light zijn erg handig om snel mooie kaarten te maken. In dit geval kerstkaarten, die heb je nooit genoeg. Ik heb een vel uit het blok Scandinavian Winter gebruikt en 1 vel basispapier uit dezelfde serie, en wat stansjes en chipboard. Doordat ik hier een andere vorm kaart heb gebruikt en wat eigen ideetjes heb toegevoegd herken je de kaart uit het blok bijna niet meer terug.


Ik heb gebruikt aan Studio Light-materialen:


Verder heb ik nog een Shape Art Mal van Dutch Doobadoo gebruikt voor de vorm van de kaart.
Cirkel Bille (6002/0289), Hoekje (6002/0148) en Notebookrand (6002/0259) zijn de stansjes die ik gebruikt heb. Uitgesneden uit wit kraft cardstock. 

Rendier, sleetje en kerstklok zijn chipboardfiguurtjes van Rive-Creatief!


0 reacties:

Een reactie posten