maandag 31 augustus 2015

Notitieschriftje Good Memories

Fijne dag allemaal!

Ik heb van de week een snel kadootje gemaakt.
De basis is een notitieschriftje van Kimya.


 Ik heb het bewerkt met papier en plaatjes uit de La Provence lijn van Studio Light.

Gebruikte Studio Light materialen:
EASYLP478

Het scrapvel heb ik op maat gesneden en geknipt. Daarvoor heb ik de kaft van het schriftje als malletje gebruikt. Ik heb dit met stevig dubbelzijdig tape erop bevestigd.


3D plaatje heb ik uit het vel gedrukt en de randjes licht bewerkt met bruine inkt. Daarna met 3D-kit op elkaar geplakt en laten drogen.
Daarna de bloemetjes en tekst nog met dubbelzijdig foamtape erop geplakt en het tekstje Good Memories met lijm.

Zo heb je snel een leuk kadootje voor bijvoorbeeld meester of juf!



2 reacties: