zondag 21 juni 2015

Dutch Doobadoo Challenge

Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt maar was ik helemaal vergeten te plaatsen.


Ik heb hem gemaakt voor Tineke van Rive-Creatief omdat haar kleinkind was geboren.
De kaart is naar aanleiding van de sketch van Dutch Doobadoo gemaakt.


Papier is uit een paperpad van Studio Light PPSL11 en het plaatje is een Romantic Picture uit een ouder vel.

Chipboard wat ik heb gebruikt is van Rive-Creatief:

Met deze kaart doe ik mee met de challenge op het Dutch Doobadoo blog!





2 reacties:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Katja,
    Ik was even aan het lezen bij rive creatief en moet zeker nog even wat meer lezen om er helemaal in te komen. Toen dacht ik, ik ga gewoon even neuzen op de blogs van de designteam leden die ik nog niet ken en dus ook nog niet volg.
    Wauw wat maak jij leuke creaties met hun figuren, heel verschillende dingen, allemaal perfect!
    Brrr ik denk nu helemaal dat ik misschien wel niet goed genoeg ben als jullie nieuw design team lid vanaf september.
    Ook moet ik dan op tijd werken, spannend of ik dat ga redden.
    Ik heb er wel veel zin in hoor.
    Super dat jij ook zoveel regelt helemaal vanuit Zeeland voor hen!
    Tja ik woon ook wel een eindje weg helemaal in Brabant.
    Ik hoop dat we binnenkort gezellig kunnen gaan samen werken.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen