donderdag 2 april 2015

Dutch Doobadoo Challenge April

Hallo allemaal!!!

Ook deze maand hebben ze op het Dutch Doobadoo blog weer een challenge.
Je moet een kaart maken naar aanleiding van de sketch. Deze bevat altijd een Shape Art mal.



Ik ben groot fan van deze kaartvormen dus heb ze bijna allemaal in mijn bezit.
Natuurlijk heb ik ook op deze kaart weer materiaal gebruikt van Studio Light!


Studio Light materiaal wat ik gebruikt heb:
Plaatje - RPSL48
Papier - SCRAPJBS01, SCRAPJBS03 & SCRAPJBS04






De Shape Art mal die je moest gebruiken is de Rococo.



Stansjes die ik gebruikt heb zijn:
Leaf Filled Flourish - MFT Die Namics
Floral Ovals - Spellbinders
Pretty Poinsettia 8044 - La-La Land Crafts



Chipboardfiguurtjes (Wolkje, Swirl, Letters & Hartjes) zijn van Rive-Creatief.



Verder heb ik nog Kraft Cardstock gebruikt van Joy!Crafts, een paar knoopjes, hobbytouw, kant, Distress Inkt Walnut Stain, mijn naaimachine (Janome Sew Mini Deluxe)







Met dit kaartje doe ik mee met de volgende challenge:
Dutch Doobadoo Sketch Challenge April








1 reacties:

  1. Wat een prachtige kaart! De zachte kleurtjes passen mooi bij de afbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen