woensdag 4 maart 2015

Combi Romantic Pictures & nieuwe paperpad!

Goedemorgen Studio Light fans!
 
Op het kaartje wat ik jullie vandaag laat zien heb ik de Romantic Pictures gecombineerd met één van de nieuwe paperpads van Studio Light.
 
 
Studio Light producten die ik gebruikt heb zijn voor het plaatje RPSL38,
en het papier komt uit paper pad PPSL13.

 
De chipboard figuurtjes zijn van Rive Creatief!

Stansjes die ik heb gebruikt zijn:
Bloemen - Pretty Poinsettia (Lala Land Crafts)
Notepad - MFT Die namics
 
 
Basis is kraft Cardstock van Joy!, wit cardstock, randjes beïnkt met distress inkt, Walnut Stain en stiksteekjes gemaakt op mijn Janome Sew Mini naaimachine.
 
Vogeltje is van Dutch Doobadoo, kantje (Intratuin) en nog wat plakpareltjes.
 
Nog een hele fijne dag verder en tot de volgende keer!
 

 
 

1 reacties: