donderdag 13 november 2014

XMAS WISH

Goedemorgen allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een blauw/wit kerstkaartje.
Papier en plaatje zijn uit de Scandinavian Christmas lijn.
Het plaatje met de wantjes komt uit het vel STAPSD1332 en het papier wat ik gebruikt heb zijn de scrapvellen SCRAPSD01, 02 & 04.
 

Chipboard ornamenten zijn van Rive Creatief en heb ik bewerkt met wit embossingpoeder.
Bloemen zijn stansen van Le Crea'Multi dies Flower 004 (45.8961) uitgestanst op wit glitterpapier van Joy! en de takjes zijn van Lea'bilities Holly Leaves & Pine Branches (45.9920) op de bloemen zitten rolroosjes van My Favorite Things Die-Namics, Mini Rolled Roses (MFT-039) met een plakparel als hartje.

 
Voor de druppels op het plaatje heb ik mijn perlen pen gebruikt van Viva Decor. (Magic Transparant)


Als basis van deze kaart kraftpapier  van 14x28 gebruikt van Joy!Crafts en daar heb ik ook de takjes mee uitgestanst.  Daarop wit/creme papier en op datzelfde papier heb ik de Bingo-kaarten van Noor!Design gestempeld met bruine Memento inkt.
 
 
Alle randjes weer bewerkt met distress inkt Walnut stain en de dessinpapiertjes met mijn Janome Sew Mini Deluxe naaimachine zoals jullie ondertussen wel van me gewend zijn.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag!

2 reacties:


  1. Echt een super mooie kaart,
    leuk ook met de houten ornamentjes erbij ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen