maandag 13 oktober 2014

Tilda met draakje

Ik ben van de week gevraagd door Tineke van Rive-Creatief of ik hun Design Team wil komen versterken. En dat wilde ik wel. Ik zal voornamelijk hun chipboard-produkten gaan promoten op mijn kaartjes. Maar ze hebben ook houtboard, bouwpakketten en andere houten artikelen. Ik zou zeggen neem eens een kijkje op hun website.


Op deze kaart heb ik de lint gespjes, hartjes, hoeken sierlijk en rand sierlijk #1 gebruikt.
 
Het stempeltje is van Magnolia en ingekleurd met mijn Copic Markers, roosjes zijn van Wild Orchids, rand is een vintage border van Noor! Design, papier is van Maja Design, Witte lijstje is gemaakt met lichtgewicht klei in een malletje van Mod Podge en alle randjes zijn beinkt met distress inkt Walnut Stain. Label wat in de zijkant is ingestoken is ook een stans van Noor!Design met bijpassende streepjescode stempel.
 
Groetjes en een fijne dag,
Katja


4 reacties:


  1. Hoi Katja,

    Wowwww gefeliciteerd, weer in een DT !
    Kan je het allemaal nog wel combineren,
    hahaha kaartjes maken wordt straks
    jouw tweede baan, lolll.
    Nee echt te gek voor je, ik wens je
    heel veel plezier !
    En deze kaart is super, echt heel mooi,
    ik vind die houten chipboard spulletjes
    wel heel erg mooi staan op dit kaartje !
    Ben benieuwd wat je nog meer allemaal
    gaat maken ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dat dt team mag komen versterken. Superleuk als je dan ook nog met zulke mooie producten mag gaan werken. Dit is een schitterend kaartje geworden.Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je ons team komt versterken. Mooie kaarten maak je. Er komen nog veel meer leuke artikelen. Je blog ziet er heel goed en leuk uit. Ik ga nog lekker even verder rondneuzen.

    BeantwoordenVerwijderen