dinsdag 8 februari 2011

Ik mag gaan designen voor.....

tatatatatatatta....


Ik ben erg trots dat ik gevraagd ben voor dit Design Team. Ik vind Melissa haar digi's allemaal erg gaaf en leuk om mee te werken.

Ik heb er o.a. deze kaarten mee gemaakt:


en ik ga er vast nog veel maken...

Ik zou zeggen kom eens kijken op 'ons' challenge blog en doe eens mee met onze challenges. Ook kan je elke week een gratis FREEBIE downloaden!

Ze hebben elke donderdag een leuke challenge op het Meljen's Design Challenges & Inspiration Blog en je kan deze gave digi's hier in de shop van Whimsey Stamps kopen!

Groetjes,
Katja








3 reacties:

  1. Congratz Katja ;) happy you are on the team.. and cant wait to be working with you xxx hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Katja,leuk dat je hiervoor bent gekozen.
    En terecht hoor, je maakt geweldige kaarten met de digistamps.

    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Katja, ik vind jouw lammetjeskaart erg leuk geworden. Vooral zo met dat lintje. Wat een leuk idee.
    Leuk dat je voor jet design team van Meljen bent gevraagd. Gefeliciteerd. Dat je dan nog tijd hebt om mij te stalken?!!! Ha ha ha.

    Groetjes, Gerrittina

    http://mijnhobbyzolder.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen