maandag 14 juni 2010

Vergeten te showen!


Dit is het copicskastje wat mijn mannetje voor me heeft gemaakt.
Ik heb op alle copics een sticker met nummer geplakt want heb alleen ciao's en die hebben dat niet op de dop staan. Is een erg handig kastje en het staat erg leuk op mijn knutselbureau!

Ik ga vanmiddag (zoals half Nederland) voetbal kijken en vanavond bij een vriendin aan de fimo!
Ik heb iets gezien wat ik wil gaan proberen dus hopelijk lukt het. Als het zo is dan show ik het natuurlijk binnenkort aan jullie!!!

Groetjes,
Katja


7 reacties:

  1. Hi Katja,

    Wauw! Wat super! Mooi kastje, daar kun je heerlijk mee aan de slag zo!
    Veel plezier met voetbal en film kijken, gaan wij straks ook doen: go oranje!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg ook zoiets volgende wee, maar ik heb sketch en ciao's. Maar hoe heb je dat met die stickertjes gedaan? Dat het blijft zitten enzo...

    Liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super handig kastje zeg :) dat heeft jou mannetje goed gedaan

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat ziet er super mooi en strak uit zo!
    Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je dat met die stickertjes hebt gedaan?


    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig Katja,dat is wel handig zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal te gek zo'n kastje.En helemaal jouw eigen kastjeVeel lezier ermee.Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen